Egy újabb szösszenet ami szerintem nem csak az én szememet csípi.
A vasárnapi zárva tartással azt érték el, hogy szombaton mindenhol világvégére készülve vásárolnak az emberek. Mert egy nap alatt nyilván éhen lehet halni. Vagy pont vasárnap lesz halaszthatatlan shoppingolni valónk. Megszokható ez az új helyzet, nem kedvelem de ez van.
Szóval szombat, és egy hipermarket ahol az őrület csúcsosodni látszott. A Makai István úti Tesco üzletsorán lévő Telenorba sikerült betévedni, egy feltöltésre és egy telefonszámla befizetésre mert hogy két nappal korábban a Petőfi utcai üzlet ajtajáról sikerült visszapattannom, mert bezárták.
Emlékeim szerint a számlafizetés és a feltöltés egy maximum 7 perces folyamat, de lehet, hogy amióta már nem ilyen munkakörben dolgozom azóta sok minden változott de akkor legyen 10 perc. Sorbaállás indul, és tart és tart, csak tart....
Nyilván az ember akarva akaratlan hallja az előtte lévő ügyintést, amiben volt rendszerhiba, telefonálgatás....újraindítás és végül siker. Kb 25-30 perces volt a művelet. Sorra kerültünk volna.... mire a szombaton műszakban lévő egyszem lány közölte, hogy " Ma még nem evett semmit és most befog zárni " HURRRÁÁÁÁ, hát köpni nyelni nem tudtam.
Egyrészt megérte sorba állni, és legyünk humánusak meg türelmesek, főleg akkor amikor megérkezik az sms, hogy értékeljük a kiszolgálást ezt vegyük figyelembe, vagy ne? Mert hát csak számítanak a körülmények is. Nálam ez mindjárt 5 pont mínusz.
Másrészt gratulálok az üzemeltető, feltételezem viszonteladó cégnek akik jól kiszámolják mikor elég egy ügyintéző a két pultba, hangsúlyozom sok évig jártam ebben a cipőben, de anno nagyon ritkán dolgozhattunk hiper-szuperben egyedül.
És még valami,szerintem mint ügyfél szerint a Telenornak újra kellene gondolnia ezt a vízfejű üzletpolitikát, amit manapság folytat. Egy város egy üzlet? Vagy maximum másfél, mert az lássuk be ezt üzletet a legnagyobb jóindulattal sem nevezném egy egésznek. És akkor azt már meg sem említem, hogy a kis ügyfél nem ügyfél, sajnos ezt már nagyon régóta érzem a bőrömön, arról nem is beszélve hogy a reklámok köszönő viszonyban sincsenek a valósággal és a szolgáltatás színvonalával, jó ajánlat már csak annak van akinek 5 számjegyű a telefonszámlája. Nem ismerem a másik két szolgáltatót, sosem volt náluk előfizetésem, de lehet hogy érdemes lenni körülnézni az ajánlataik között. Hátha találok olyan szolgáltatót aki nem az almák számában méri az ügyfelet.
Jó ügyintézést kívánok mindenkinek!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése