2014. március 27., csütörtök

KGFB

Kötelező gépjármű felelősség biztosítás, nem tudom ki, hogy van vele én már a nevétől rosszul vagyok, különösen az utóbbi  hetekben. Ami úgy kezdődik, hogy kötelező az jó nem lehet. Inkább nevezném szükségesnek, ez sokkal jobban cseng. És a másik szó amitől szintén borsódzik a hátam a biztosítás. Nem is a biztosítás ami visszataszító, hanem a biztosító társaságok akik azt hiszik, hogy mindent megtehetnek.
Kezdjük az én storym elején...
Minden év novemberében, minden autó tulajdonos átböngészi a különböző biztosító társaságok ajánlatait, nyilván a legolcsóbbat keresve.Ezzel is spórolva akár több ezer forintot.
Néhány éve már arra is kellett figyelni, hogy novemberben le kell mondani a régit és ráérünk december végéig megkötni az újat. Én ezt a macerát elkerülve inkább egy alkuszon keresztül intéztem mindent, illetve intéztek mindent helyettem.
Minden évben körülnéztem, kivéve tavaly mert akkor az éppen aktuális biztosítóm ajánlata volt a legkedvezőbb, így nem kellett semmit tennem. Vártam a csekket, és vártam és vártam és vártam. Majd februárban írtam egy emailt a biztosítónak, hogy ugyan már küldjenek nekem csekket. Ekkor jött a hideg zuhany. A válaszban azt írták, hogy náluk nincs biztosításom tavaly harmadik hónap óta. Nem fizetés miatt megszüntették. A megszüntetésről nem kaptam levet, mert hogy előtte küldtek felszólítást, hogy igazoljam a bónusz besorolásomat különben visszasorolnak A0-ba és ez szerintük így jó. Bónusz igazolás sincs évek óta ugyebár.  És a legjobb, mindez történt egy héttel műszaki előtt, amihez ugye elengedhetetlen a biztosítás megléte. Tovább is van mondjam még....
Emlékeztem a levélre ami inkább fenyegetés volt, sem mint kérés, hogy bármit is igazoljak.
Akkor is mint mindig hívtam az "ügyintézőt" aki mindent elintéz helyettem, és abban a tudatban voltam, hogy elintézte. A nem fizetésről még annyit, hogy minden év elején kifizetem az egész évet előre.
Felhívtam az alkuszt aki ugye mindent intéz helyettem. Ő is emlékezett a tavalyi storyra, sőt meg is voltak neki a bónuszigazolások, mert azokkal korábban is gond volt. Ez a remek biztosító valahogy mégis megszüntette az én biztosításomat. Volt egy hetünk a bakit helyrehozni. Jelentem sikerült.
De ne örüljünk annyira.
Márciusban már meg is kaptam az ez évre szóló csekket.  Kézhezvétel után 7 nappal fizettem be.
És láss csodát újabb egy hét elteltével levelet kapta. Na mi lehetett benne?
Mi más, értesítés megszüntetésről nem fizetés miatt. Mit tesz ilyenkor az ember, igazolja a befizetést.
Ezt tettem én is, ismét meglepő választ kaptam, kössek új biztosítást mert ezt nem fogadják el, mert határidőn túl fizettem be. Ennyi!
És ez a remek biztosító nem más mint a Wáberer.
A storynak még itt sincs vége de inkább mindenkinek a fantáziájára bízom a történet befejezését, csak azért, hogy az happy end legyen.
Puszik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése